De merkrolmethode - over merkportfolio's, grindbakken en kalkoenen

Artikel 6 van 15
€ 5,00 (inclusief btw)

Boekinfo:

In een sterk merkportfolio zijn de merken samen succesvoller dan alleen, omdat de organisatie door het voeren van verschillende merken meer kan doen in de markt. In essentie gaat het om eenvoudige vragen, zoals wat je wel en niet kunt doen met één merk en wat het kost om verschillende merken te voeren.

In werkelijkheid worden merkportfoliovraagstukken vaak complex en emotioneel en zijn de oplossingen suboptimaal. Veel analyses stranden in de grindbak van macho-beslissingen om alles om te zetten in één merk, zonder goed doordacht te hebben wat daarmee wordt weggegooid. Of wordt juist besloten om maar niets te veranderen, omdat het zo moeilijk is keuzes te maken waar iedereen gelukkig van wordt

Artikelnr:

45830

Uitgever:

Scriptum

Auteur

Kemperman, Jeroen & Trampe, Liedewij

ISBN

9789055948628

Omschrijving:

Goed. 2012. 208pp. 760 gram. hardcover. prima en goed boek

Specificatie Omschrijving
Gewicht 0,76 Kg
© 2013 - 2024 De Gouden Omslag | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel